Warmteservice werd groot – erg groot – met het maken van de juiste zakelijke keuzes. Met passende signing ondersteunen we een zorgvuldig opgebouwde nationale reputatie.
Wat begon met het zelfstandig installeren van gashaarden, ontwikkelde zich tot de verkoop van installatiemateriaal en de verkoop van cv-materialen. Beginnen met een goede formule, maar op tijd overstappen naar iets dat nog beter werkt: zo werd Warmteservice groot. Inmiddels heeft het meer dan zeventig vestigingen. Met het ontwerpen van signing doen we hetzelfde. We experimenteren, kijken wat werkt; wat niet werkt laten we weg. Dat is de formule voor succes.
Warmteservice zocht een grondige rebranding van met name het exterieur van haar winkelpanden. We maakten creatief gebruik van de karakteristieke blauw-witte kleuren van het bedrijf, met hier en daar een oranje of gele nuance, om Warmteservice goed op de kaart te zetten.
We vervingen gedateerde reclame door nieuwe, frisse logo’s. Voor op de gevel kozen we voor Dibon beplating met daarop gemonteerd het logo in freesletters. We beplakten de ramen van vrijwel elke vestiging met raamfolies met afbeeldingen van medewerkers, leuzen als “gewoon perfect geregeld” en informatieve teksten, zodat elke winkel er vergelijkbaar uit kwam te zien.
Instore bevestigden we decoratieve stellingborden boven de winkelstellingen.