Veel kleine in-stores in één grote store, waarbij ieder zijn eigen bedrijfspersoonlijkheid in hoog vaandel houdt: dat is heel goed mogelijk!
Veertigduizend vierkante meter aan woon- en slaapplezier; zo beschrijft woonwinkel Morres zichzelf. En terecht. De vestiging in Hulst biedt niet alleen wooncollecties van de bovenste plank, maar ook een beleving vol inspiratie en gastvrijheid. Het gigantische bedrijf is bovendien elke dag van de week geopend – en dus wordt zijn signing elke dag van de week gezien. Indrukwekkende signing voor elke dag van de week; laat dat maar aan ons over.
De afgelopen jaren is er op de meubelboulevard van Morres in Hulst veel verbouwd. Dat geldt ook voor de gigantische woonwinkel zelf; die onderging een ware metamorfose. Na een langdurige samenwerking vertrouwde Morres ons de grote ‘signingtransformatie’ die hierbij kwam kijken toe.
Veel verschillende merken worden verkocht in de woonwinkel vanuit kleinere in-stores. De signing van deze in-stores moest het karakter van elk uniek merk duidelijk uitstralen. Wij maakten ontwerpen voor de outdoor signing (en voor een deel van de indoor signing) en gingen aan de slag met deze veelzijdige en omvangrijke klus.
Om de indoor beleving van Morres te verrijken gebruikten we full colour geprinte behangdoeken met sfeerbeelden, freesteksten, borden en Trevira frames. Trevira frames zijn in aluminium frames strakgespannen, brandvaste stoffen doeken met een aangename structuur.
Zoveel kleine winkelsecties in een grote woonwinkel moeten ook aan de exterieure zijde van het pand gerepresenteerd zijn. Daarom voorzagen we het pand van geprinte PVC-doeken in de stijl van verschillende in-stores, gespannen met een pace-profiel. Dit betreft een bijna blinde montage; een methode waarmee we vanwege het mooie aanzicht vaker werken.
Op het dak en aan de gevel van het pand in Hulst monteerden we ook doosletters met de naam en het logo van Morres.