Rebranding op nationale schaal voor het behoud van de herkenbaarheid van BCC, waarbij we alles van kleine verkoopitems tot grote doosletters nauwkeurig afwerken.
BCC is een van de bekendste verkopers van consumentenelektronica van Nederland. Die uitstekende reputatie is niet alleen het resultaat van goede service, en zelfs niet van de bijbehorende bekende slogan “low prices, high service”. Nee: BCC is herkenbaar bij uitstek door de lichtgroene en blauwe kleuren die zijn creatieve ‘stopcontactlogo’ kenmerken.
Om deze herkenbaarheid in stand te houden is het nodig om de signing optimaal vorm te geven en te monteren en bovendien regelmatig te vernieuwen. Daar kwamen wij aan te pas!
BCC opende verschillende nieuwe winkels die zaten te springen om gloednieuwe signing. De oudere vestigingen moesten daarnaast worden voorzien van signing in identieke stijl, zodat elk pand de nieuwe, frisse look van BCC genoot.
De indoor en outdoor signing die we voor BCC produceerden was ontzettend gevarieerd. We demonteerden oude signing en maakten wandbekledingen, raamfolies, stickers, Trevira frames met ingespannen doeken, freesletters en doosletters op maat. We verzorgden ook de opmaak van verkoopobjecten, zoals korfbordjes voor de korven waarin actiemateriaal zou worden aangeboden. Dit alles met gebruik van materiaal dat wij aanraadden.
De afgelopen jaren hebben we op deze manier alle BCC winkels in Nederland gerebrand. Oude en nieuwe vestigingen waren niet meer van elkaar te onderscheiden. Natuurlijk demonteerden we de oude signing daarbij netjes. Het kost wat tijd, moeite en wel 200 vierkante meter raamfolie, maar dan heb je ook wat.