Project omschrijving

Klant: Morres

Uiting: Volledige rebranding

Materiaal: Doosletters black and White

Toelichting: Morres Meubel werd door ons voorzien van volledig nieuwe in en outstore. Voor het logo besloten we black and white te gebruiken met als resultaat een overdag vrijwel zwarte doosletters en in het donker een witte uitstraling. Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk. De eerste indruk, het visitekaartje van je bedrijf, kan voor een groot deel beïnvloed worden door gevelreclame. Door middel van gevelreclame kunt u uw winkel of bedrijfspand de uitstraling geven die past bij uw identiteit en bij de manier waarop u wil dat u gezien wordt. Er zijn zoals u op de foto’s kunt zien veel verschillende vormen van gevelreclame, welke wij als C&W zijnde ontwerpen, produceren en monteren. Elk ontwerp dat wij maken, wordt gevisualiseerd en met u als partij geëvalueerd, zodat we samen die ene kans voor een eerste indruk met beide handen grijpen.